360° marketing voor high-end event venues
Een allesomvattende 360° marketingbenadering: dat is waarvoor Cityworkers bij ons kwam aankloppen voor hun eventlocaties. Met onze kennis op het gebied van zowel online als offline marketing, design en webdevelopment, ontwikkelden we een veelzijdige aanpak.
Bij Motionmill begrijpen we het belang van een sterke strategische positionering. Daarom begonnen we met een uitgebreid onderzoek naar de markt, concurrenten en doelgroep van dit high-end event venue. Uit deze inzichten ontwikkelden we een aantrekkelijke website voor een van hun nieuwe venues, The Mills. Ook hebben we verschillende sociale media campagnes opgezet, schreven we meeslepende nieuwsbrieven voor de bestaande klanten en creëerden we drukwerk in de smaakvolle stijl van Cityworkers. Ten slotte zorgde onze fotograaf voor een videoshoot om hun nieuwste locatie in de kijker te zetten. Dankzij de verschillende marketingstrategieën en kanalen konden we de doelgroep van Cityworkers beter bereiken. Zo profileren we Cityworkers en The Mills als de ultieme bestemming voor high-end evenementen in Antwerpen.
themills.beby Cityworkers, de ultieme bestemming voor high-end event venues